Karasu
Jest to podstawowa marionetka Kankuro. W dosłownym tłumaczeniu Karasu oznacza kruk. Zabawka ta sama w sobie posiada wiele przydatnych broni. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. Karasu, tak jak i inne marionetki, jest manipulowany przy pomocy nitek zrobionych z Chakry. Dzięki temu z gracją może kontrolować wszystkie ruchy swoich kukiełek. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Kiedy marionetka wyraźnie nie radzi sobie z wrogiem, wtedy Kankuro wkracza do akcji.
koszt: 30k
imie: Achmed
nazwisko: Brak
wioska: Suna-Gakure
wiek: 19
kasa: 1400g
ranga: Genin
chakra: 2000
główny żywioł: Doton
styl walki: Ninjutsu
jutsu:
- Daijigoku no Jutsu (30) /ziemia-ninjutsu\ 5/20 dziura w ziemi
- Dochuu Eigyo (30) /ziemia-ninjutsu\ 5/20 klony iluzje
plecak/ekwipunek: 5 kunai, 5 shuriken, 10 senbon, sai
kekei genkai: Arthand
zdolności: Cursed Seal Nieba
zwierzęta:
rzut bronią:
shuriken- 5/30
senbon- 5/30
kunai- 5/30
wieksze- 5/30
Walka wręcz- 5/30
szybkosc pieczeci- 2/5
szybkość- 4/20
sila- 3/20
zwinnosc- 3/20
Wykonane misje:
E-
D- 1
C-
B-
A-
S-
HISTORIA: Gdy miałem 5 lat ukończyłem akademie, w wieku 7 lat zostałem chuninem, gdy miałem 8 lat byłem już Jouninem i przywódcom drużyny ANBU, moja mama była najlepszym medykiem w wiosce i uczyła mnie lecz ktoś ją zabił byli to członkowie mojego oddziału ANBU, w wieku 11 lat zostałem najlepszym medykiem wioski i postanowiłem zemścić sie na nich oraz na kage wioski który wydał im ten rozkaz, wtedy stworzyłem drużyne Hebi, oraz przyłączyłem sie do Akatsuki i przeniosłem sie do wioski piasku gdzie zostałem sanninem w wieku 16 lat i wtedy zabito mojego ojca, w wieku 18 lat cały świat ninja już mnie znał i teraz tylko czekam na odpowiedni moment do zniszczenia Kiri Gakure.